The White Room by Jacob Jan Boerma is het Michelin-ster fine-dining restaurant van Grand Hotel Krasnapolsky. Het is gevestigd in een van de monumentale ruimtes van het hotel en dateert uit het jaar 1885. Toen het restaurant werd gebouwd door de oprichter van het hotel, de heer Krasnapolsky, noemde hij het "De Witte Kamer". Vertaald als "The White Room", is dit de naam die het restaurant sinds 2016 draagt.
Chef de Cuisine Tristan de Boer leidt de culinaire brigade. Samen met voormalig driesterren Michelin- en Signature Chef Jacob Jan Boerma zet hij de huidige richting van het restaurant voort, maar niet zonder zijn eigen creativiteit toe te voegen. Op elk bord zie je de ambitie en precisie van het team terug.
Maître Bram Hommes staat garant voor een uitzonderlijke service naast een culinaire ervaring. Samen met Sommelier Manon Maas informeert hij u met passie over de wijnselectie van The White Room.
Het team van The White Room is trots op de erkenning van Guide de Michelin met een Michelinster.
Wat ga je doen?
Als Chef de Rang van The White Room heb je een passie voor fine dining en voor Michelin erkende restaurants. Jij vermaakt de gasten door jouw onberispelijke maar subtiele serviceverlening. Je bent gemotiveerd, proactief en je weet hoe je gasten een unieke ervaring kunt bieden met jouw gastgerichte benadering. In deze positie ben je verantwoordelijk voor het overtreffen van gastenverwachtingen door je uitgebreide kennis van eten en wijnen en je uitzonderlijke oog voor detail.
Als Chef de Rang van The White Room ben je verantwoordelijk voor:
• Het leveren van service op een hoog niveau
• Het overdragen van jouw passie voor fine dining op gasten door het delen van jouw uitgebreide productkennis.
• Actief inbrengen en implementeren van nieuwe ideeën
• Jij ziet up-selling en cross-selling als een uitdaging en doet dit op een natuurlijke manier.
Wie ben jij?
De trends op het gebied van food volg je op de voet, niet alleen omdat je dat leuk vindt, maar ook om de ontwikkelingen te kunnen toepassen in je werk. Je bent in staat om de gasten en het service team te enthousiasmeren en je culinaire kunsten en technieken met hen te delen.
• Heeft een erkend servicegericht diploma (MBO 3)
• Ervaring als Chef de Rang in een vergelijkbaar restaurant, bij voorkeur een door Michelin erkend restaurant is een pre.
• Heeft een positieve instelling en is leergierig
• Spreekt vloeiend Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift.
Wat bieden wij jou?
Als onderdeel van de NH Hotel Group begrijpen wij maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze uitstekende arbeidsvoorwaarden! Naast werken in het meest iconische hotel van Amsterdam met de leukste collega's, bieden wij jou de volgende voordelen:
Ben je nog steeds enthousiast? Stuur je CV met motivatie waarom deze uitdagende functie perfect bij jou past naar t.karthaus@nh-hotels.com t.a.v. Tessa Karthaus.